Kosedag uten stress

I dag har vore slik avslappingsdag.
Trengst det og innimellom

Starta dagen i sakte tempo

Godt å vakne opp til godver.Sette seg ned med kaffikoppen og berre slappe av og våkne..sånn heilt uten stress

Vore og feira barnebarnet idag.
9år alt..Tida
flyg.Pengesluket fekk vere heime..Eg sat på med naboen.
Kos å vere litt sosial innimellom og snakke med venner og familie.
Var mykje god mat..Eg er storleg imponert.
Eg kan nemlig ikkje bake kaker..Dei vert flate uansett kva eg gjer.
Ser så enkelt ut når andre gjer det☺

Fått bok med koselige ord frå jenta mi idag❤
Så no er gamlemor glad og gleder seg til å krype opp i sofakroken og lese litt.

Ein må starte med følelsane og sjølvbildet. Kva behov dekker maten hos meg?
Skal eg vere ærlig så dekker den dei fleste😁
Så no driv eg å lager meg noko godt til kvelds.
Ikkje fordi eg igrunnen treng det   men sånn til trøst☺
Best å hive innpå før eg startar lese inni boka..
Til no er det kun på bokomslaget.
Men er jo sant..
Det sit under topploket💚

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg