Avslapping

Hærleg å ha fri.
Kunne sove lenge.Sein frukost og vere ute i sola litt
Varmar sola no og når ho viser seg

Vinter.Glatt på vegane så glad eg slepp køyre
Hadde nok med å halde meg på beina😉

Men å sjå på er snøen fin😐
Rett og slett vakkert
Har no fått trimma litt med snømåking…
Gadd ikkje ta det heilt ut😊

Tok no vegen.
Har no snøs etterpå og meir blir det sikkert
Får heller måke meir imorra☺

Må no ha tid til litt kos❤
No har eg landa stappmett i sofaen🐒Har det eg treng rundt meg..
No skal resten av dagen brukast kun til rolege syslar

Ikkje noko flink i dette her men syns det er litt kos

Kvikkasen har levert avisa.
Tepoet er snart ferdig.Sjokolade og kaffi😐
Berre lekkert og kos dåke på lørdagskvelden.
Det gjer næmlig eg

1 kommentar
    1. Så vakkert med snø!! men akk..mye jobb ja..den må vekk.. ha en god kveld og slapp godt av og kos deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg