Dunder og brak

Den umulige bilen min vart henta av Fure mekaniske i går morgon.Super service.Fekk til å med leigebil.
Det er berre det at eg er elendig på å rygge etter speglar og med denne har eg ikkje val…Så for alle andre og mi eiga skuld har den stått parkert der  den vart levert

Flott bil når den står iro…
No sa vedkommande som henta bilen min at dei skulle ta kontakt…
Ikkje høyrt noko så no lurer eg på om han kom seg på verkstaden eller ei…
No har ingen etterlyst han så antar det gjekk bra
Får nok ei salig rekning att…gamle bilar er dyre..

No er eg spent på om internettet verkar etter smellen igår….

2 kommentarer
    1. Til info så ligger det tre like innlegg av dette her ute..eller kanskje det er noe feil hos meg..var det samme i går..men da ble de borte..mener jeg..Håper du har hatt en flott dag! til tross for pengesluk bilen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg