Brr. It is cold outside:-(

Eg frys…

Må erleg talt sei at eg nok ikkje er skapt for kulde

Minus 5 men kjennes kaldare ut.

Sikkert mange som er lykkelege for kulde og utsikter til is på vatn og aktiviteter.

Men ikkje denne dama!!.Lite med snø, så vert tørrfrost 

No håpar eg på at vatnet ikkje frys:-)

Her er det ei som ser lyst på livet må vite.:-)

Fekk snapp frå eldstemann at der var det minus 10…Greier meg fint med mine minus 5 eg


No passer det fint at eg har nokre pledd eg kan tulle meg inn i.

Må snart hente ved og i det same sjå om eg kjem meg inn i bilen….

Det siste kan ta tid .

Men først må eg drikke litt meir kaffi og vakne litt.

Aldri vore nokon morgonfugl så kan jo vere at humøret stig med dagslyset:-)

Kanskje eg burde gjere som far min tilrår..Skaffe meg ei varmepumpe…Men ar nok sine bakdeler den og:-)

Og den tiner ikkje opp bilen:-)

Nei er nok berre å få på seg ull og flis og kle seg for nordpolferd…..

No gledar eg meg til våren:)

 

#Humor
 

1 kommentar
    1. Ja her er det også -10..brrrr…kaldt! og skal ikke ut med bilde i dag..den skal få stå..Ha en god kald dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg