Julestemning?

Slit litt med å komme i julestemning iår
I fjor pynta eg tidleg..var liksom i humør til det
I år går det tregare.Jobbar med saken
Likar rød jul eg.Kanskje det er gammaldags men får så vere

Nissane har starta med å finne litt nye plasser.
Har pussa opp litt sidan sist og ommøblert..
Så kor skal dei no gjere av seg☺

Desse to er ganske ferske i flokken og held seg for seg sjølv

Kjekkast er det med desse som mor mi laga då ungane var små
Vaska i maskina og fått hard medfart men like klar for jul som alltid
Er kosen og tid til familie som er viktig for meg i jula.
Gaver og det materielle er mindre viktig
Ikkje alle gleder seg til jul
Nokon fordi dei då føler seg endå meir aleine
Andre fordi jula ikkje er så kjekk
Håper alle barn og unge får oppleve ei jul uten rusa voksne rundt seg som gjer livet uttrygt..
Ei jul der ein kan få føle glede og tilhørigheten  og ikkje angst og redsel

Mange tankar som svirrer rundt.
Glad eg leve i dette landet og ikkje i eit land der krigen herjar
Håpar vi kan det lenge endå

a

2 kommentarer
    1. Ja alle har sine tradisjoner..så her er det helt vanlig uke frem til bitte lille juleaften..DA pyntes det..men hører mange er ferdig for lenge siden.. Håper stemningen din kommer etterhvert! og ja, det er ikke alle som liker julen..jeg er en av dem..:-( Men gjør det beste ut av den..min barndom skal ikke ødelegge for alle andre i min familie.. Ha en god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg