Lei men godt fornøgd

I dag har eg tatt meg sjølv i øyrene og baka litt.igrunnen so anser eg meg som ferdig…dvs må lage mandelflarn eller stenger….det siste vert aldri stenger når eg prøve

Sov lenge idag…litt for lenge igrunn…
Men gjorde nok godt…
Måtte ha meg ein rusletur ut i frisk luft før eg i det heile vakna😀
Sånn litt typisk meg
Men har då fått bakt litt.

Kromkaker riflekjeks og kakemenn😀
Men no kjenner eg at eg igrunnen er møka lei.Tok si tid
Oppryddinga gjenstår😁
Men først litt pause..
Kom på at eg må få bossdunken ned til vegen og kanskje eg burde sjekke postkassa…
Gjer sikkert godt med frisk luft

Kanskje eg skal skrive litt julekort ikveld..
Mulig det er litt umoderne men eg likar å sende og få😀
Kanskje litt meir enn god jul og så handskreve…er liksom meir personleg
Til å med huksa å kjøpe frimerke..Nesten så eg vert imponert av meg sjølv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg