I bøtter og spann

Det skal altså litt meir enn bøttevis av regn til for å stoppe meg når eg vil ut:-)

Følte meg litt som ein unge i barnehagen der eg stampa meg fram i regnveret i full regnmondur og refleksvest

Tok meg i å trampe litt ekstra i desse store vannpyttane som tek heile vegen

Nyttar ikkje å vase rundt der i joggesko om det er aldri så mykje gorotex

Her må det støvlar til ellers så er det våte bein

Var rett og slett forfriskande og gjorde godt for kropp og sjel

Går ikkje fort men har mi faste stripe:-)Mulig dei som køyrer forbi trur eg er skrullete og dei har rett:-)

Er liksom ekstra godt å komme innatt i hus

No har eg hatt besøk av oslofrøkena litt,:-)Stas

Fått varme i huset og resten av kvelden skal nytast frå sofakroken mens eg deler oppmerksomheita mellom tv og strikketøy:-)

No er det tid for å åpne luke i kallenderen:-)

2 kommentarer
    1. Lykke til med kalenderen! og ja, det ER godt å gå i regnvær..særlig når man kan komme hjem og inn i en varm stue! Frisk luft, og det å bevege seg, ER deilig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg