Atsjo:-)

Måtte melde pass idag.
Forkjølelsen vann og har nett orka forflytte meg frå seng til sofa
🙂
Ikkje så mykje å gjere når forkjølelse og feber herjar.Får gjere det ein kan
Halde meg på sofaen.Ingen vits i å utsette andre og meg sjølv for noko meir😊

Fått fyr i ovnen.Lysa er kveikte:-)
Kanne med varmt drikke og rikeleg papir er funne fram.Då har eg det eg treng.
Bedre etter nokre dagar sikkert.
Sjølv om eg har hangla ei stund og sikkert kjem til å gjere det litt framover så treng ein som regel ikkje så mange dagar i senga.😊

Veret ute er grått og trist så passer til helsetilstanden😊
Syns igrunnen eg har vore forkjøla lenge nok så antar dette må vere innspurten
Kjenner at no er det tid for febernedsettande og hovudet på puta  litt😊
Ikkje så gale at det ikkje er godt for noko.Får rikeleg med kvile😎
I tillegg kan eg syns synd i meg sjølv uten at det er behov for
Kom nett på at det er første søndag i advent i helga….Går litt fort for meg denne tida.Alderen antageleg:-)
No kan eg ligge her og fundere på kor eg gjorde av adventsstakane…
Er nok på ein lur plass😊

4 kommentarer
    1. Ønsker det riktig god bedring. Tida går bare fortere og fortere, grunnen er at vi ser på tid i forhold til den tiden vi har levd har jeg hørt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg