Fantastisk ute

Det å ha fri ,slappe av og igrunnen ikkje skulle nokon ting er hærleg.
Sove lenge med sein lang frukost og la kropp og sjel vakne til liv av seg sjølv

Litt kaldt om natta  og der sola ikkje får tak er det is på vatnet

Vakre farger om hausten men lufta minner meg om av vinteren lurer rundt hjørnet og den er eg ikkje glad i.
Kunne glatt ha vorte klimaflyktning.
Men må nok jobbe for maten ei stund til så får halse ut😀

Vart Vardeheia idag og men med null stress og i eit roleg tempo
Var kos å gå.Idag traff eg både jegerar og turgåarar.Ikkje så ofte eg det gjer oppi her😀

Laga meg ein altfor god sein middag..
Burde kanskje ikkje det for no har naboen invitert på lasagne…
Akk ja.
Får faste i morra😁😁

Kjempefin himmel ute no.
Kikke litt på reprise av 71grader nord før eg rusler til naboen
Kunsten å kose seg

#natur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg