Fantastisk

Sit på altanen i varmt og godt høstver
15 grader i skuggen.Her i sola er det langt heitare.
Fantastisk
Hatt ein flott tur over Bygdeheia med veslesysta.Magisk

Gjer så godt for kropp og sjel.Slike opplevelsar kan ein ikkje betale i pengar

Litt vind på toppen men gjorde berre godt
Når ein då er så heldig å få servert fårikål etter endt tur er det berre lekker
Den var alt for god.
Så no sit eg her i solkroken med krimbok og kaffikoppen og verker i magen
Det er straffa for ikkje å kunne styre seg

4 kommentarer
    1. Har du mistet tilliten til NAV etter min adferd på nettet?
      Tror du at du ikke får riktig vedtak?
      Tror du at det er min skyld at saksbehandlingen tar så lang tid?
      Tror du at du ikke får penger på grunn av meg?
      Vil du ikke sende søknad til NAV på grunn av meg?

    2. Kjempe flotte bilder!! Ser helt herlig ut!! Ja dette er opplevelser man kan leve lenge på!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg