fantastisk dag;.)

Fantastisk flott helg.Nydeleg haustver.

Sol men litt kaldt.Faktisk på 0 punktet om natta:-)

Har vore ute omtrent i heile dag.Viktig å hanke inn så mykje solstråler ein kan så ein er godt rusta til vinteren:-)

Kjenner iallefall det gjer godt:-)

Starta dagen med kaffi på altanen.Hærleg å sitte ute med pledd rundt seg og ei god bok

Ufo:-)

Ikkje så greit å ta bilde i motsol,Vart igrunnen litt flott alikavel

Rusla meg ein tur i nabolaget .Høstfargane er begynnt å komme fram i naturen

Vakkert.

Mens eg gjekk der og surra fekk eg lyst på ein fjelltur i det vakre haustveret;.)Så heim og på med turhabitten

Vakkert på fjellet no.


Vakkert på toppen av Vardeheia

Får fred i sjela når ein ser langt utover havet:-)

Den norske hest

Mykje vatn i elvane etter regnet og vått å gå

Men kva gjer vel  det.

Går ikkje fort med meg men nyt kvart augenblink,utenom når eg sklir:-)

Heim for å tilbringe resten av den fine høstdagen med familien.

Ingenting kan vel verte bedre enn det.

Kjenner at eg føler meg heldig:-)

5 kommentarer
    1. du har hatt en fin helg ) samme temperatur som her hos oss også ,ja det er nok høst og snart vinter.
      Nydelige bilder,så deilig med en tur i fjellet,det må nytast ja )

    2. Ja vi er heldige som har denne vakre naturen tett innpå oss… Flotte bilder fra en herlig tur i deilig høstvær!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg