ojsann

Sat her så fredeleg og kosa meg istad

Kjende meg trøtt og ganske glad

Plutseleg kom det er veldig drønn

Hjelp tenkte eg,her er det ingen bønn

 

Det første som slo meg var at det tordner no

Hoppa opp og nett før eg tok på meg sko

Men var ikkje det og tenkte.. dynamitt

Men så seint er det jo ingen som tenkjer på berre sitt

 

Var nok eit jordsjelv  og må ha vore ganske nær

For sjelden eg merker det like i mine tær

Men men var fort over og det var no godt

Men no skal det regne så vert nok ganske vått

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg