akk ja

Las at ungane alltid fekk inteligensen ifrå mora..

Ja visste eg det ikkje!.Berre så synd at eg trur at eg har gitt ifrå meg alt ,for følest ganske så tomt ut oppi øverste:-)

Mykje ein kan lese i slike artiklar.Noko stemmer vel og andre ting stiller eg meg meir uforståande til

Mulig eg ikkje forstår det fordi eg har gitt frå meg inteligensen:-)

 

Ein annan ting eg lurer å er.

Visst eg kun heklar ei rekke på gardina mi kvar dag.Kortid vert eg då ferdig?

Ikkje god i matte:-)

Har liksom ikkje det dugg lyst til å drive med handarbeid for tida

Men tek det fram.Tenkte det var passeleg syssel til 71 grader nord

Kjempestas å sitte i sofaen og gomle i seg usunne ting å sjå på andre slit:-)!

Kanskje eg skal legge opp til eit nytt teppe,for dette er ferdig om ikkje anna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg