02.09.2016

Sjølv om det er eit skikkeleg ruskete ver her i vest så er det flott ute i naturen

Treng ikkje gå så langt men berre ta ei lita runde for å lufte vetet:-)

Litt artig å plaske i sølepyttar og kjenne barnet komme fram i ein:-)

Syns det er hærlig både for kropp og sjel

 

Vore null tur idag og det kjenner eg på kroppen.Kun biltur idag:-)Mykje flott natur innover Dalsfjorden og.

Oppdaga at skipet vi har hatt liggande uti fjordmunningen var på veg vekk i dag tidleg. No ligg Yme att aleine:-)

No er det ein atraksjon mindre:-)

Var utruleg flott å Bjørvikstranda idag.Vel å merke på heimvegen.Inn var det litt skodde hist og pist:-).Måtte stoppe litt innimellom for å strekke på kroppen og kvile auget,,så då legg ein merke til kor fint det igrunnen er:-)

Vert rett og slett glad for å sjå kyr på beitet.Ikkje så mange som har dyr lenger,så det som vi før såg overalt er vorten eit sjeldent syn:-)Koselig

Skal ikkje alltid så mykje til for å lyse opp dagen.

I dag er det lapp på auget dag,:-)Er for å kunne sjå litt tv og data,for det skal nemlig ikkje venstreauget ha idag:-)

Men utsikt mot Bygstad.Vakkert:-)

I morgon skal eg iallefall ha frisk luft  koste kva det koste vil.Kjenner at det i høgste grad trengst

Ikkje så glad i å gå tur når det mørknar ute,så eg får vente til i morra:-)

Rart med det.Kan verte avhengig av ein rusletur og.:-)

Hadde igrunnen planer om det idag og men var så trøtt at eg sovna på sofaen:-)

Så no føler eg meg berre litt for mett og angrer på alt for mykje middagsmat:-)

Lærer jo aldri:-)

Men men.I morra får eg starte på ny frisk:-)Gjeld å ikkje gi opp:-)

Båten er vekke og det er fri sikt:-)Håper det går bra med industrien på Lutelandet og etter Yme:-)

Så får ta meg ein tur ut til nullpunktet imorra og samtidig sjekke tilstandane på Lutelandet:-)

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg