Kva skal ein sei

Likar ikkje hagearbeid.
Er det folk her driv med for tida
Hage har eg…Naturhage.
Mose og hagejevel koser seg..
Ikkje eg.

Så kor skulle eg få ut klippetrangen?
Tok med meg hagesaksa og gjekk til fjells eg.
Mykje lyng og eine i stien.
Klipte reiv og sleit.

Bra denne.Heilt ny.Den gamle var totalt ubrukelig og fekk kunn fram sinne1🌹
Men dette gjekk unna.Klypte meg oppover og syns eg var flink..
Avstanden mellom klyppa auka etter kvart som gamla vart sliten


Til slutt var eg trøtt og sliten
Hadde vondt her og der..
Ikkje nokon ungdom lenger:)

Skikkeleg godt å nærme seg toppen.
Vore ute i timesvis.

Oppe og godt fornøgd med eigen innsats.
Etter fleire timers jobbing og godt sliten var det i mine auge ei perfekt turløype.

Kaldt på toppen,men trua på meg sjølv som stiryddar var stor…til eg starta på heimturen..
Må ærlig sei at eg sleit litt med å sjå kor eg hadde kvista..
Ingen kan skulde meg for å ha satt varige stygge merker i naturen.
Løye med det…korleis timevis med jobbing liksom forsvinn i lause lufta..

Men fekk masse frisk luft.
Er sundt sliten og har vondt overalt

Sofaen er super å ha

1 kommentar
    1. Sofaen er best 😀 glad jeg ikke har hage… Jeg er skikkelig sliten og støl i kroppen bare etter den lille turen min rundt i byen i går 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg