Ingolfens tankespinn

Ingen skal komme her å påstå at eg ikkje er ein omsorgsfull sambuar.
Idag foreksempel.
Gamla er slakk og utafor etter behandling.Frys sa ho..
Ja kva gjer eg?
Varmer så godt eg kan..
Var det greit nok?
Nei då..er ei strekkong og bøying for å få pleddet heilt ned..
Hallo ligg i ro..eg ramler jo av her..

Igår serverte eg opptil fleire ferske mus..
Middag var tanken..
Ka du trur?Ho et ikkje slikt,sa ho..Har du høyrt!
Utakk
nemlig…Burde vore uten mat..
No beskulder ho meg for at det er eg som har gitt ho flott…
Ikkje pent å legge skulda på andre,når ein ikkje har det snev av bevis..
Eg berre nevner det..
Men stort sett er ho no til å halde ut.
Gneldrer og kjefter,men berre å la det gå inn eit øyre og utatt det andre..
rensleg er eg iallefall.
Trur vi blir verande her ikveld..
Ikkje mykje bevegelse i madrassa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg