Eg kapitulerer rett og slett

Kan like godt stå opp…
Sånne netter der søvnen ikkje heilt vil og der tankane heilt tek av,er litt slitsomme
Vinden har og jobba rundt huset.Nattarbeid er nok tingen inatt

Bedre å sjå tegnefilm på tv:-)
Mr.Been på tv2:-)
Får meg iallefall til å trekke på smilebandet.
Trur eg skal ha meg ein sofadag idag

Fyre godt i ovnen og finne meg ei god bok.
Meldt skikkeleg ruskever i vest.

Funne meg frukost..Eller skal vi sei nattmat.Bruker aldri ete klokka seks om morningen.
Skummel trend,men sliten og trøtt av for lite søvn antageleg.Kanskje eg får meg ein time søvn på sofaen om litt:-)
Fått meg ein ny trend med knekkebrødtype
Har vore veldig glad i havreknekkebrød.Men sist eg kjøpte på butikken,var dei seige og slett ikkje gode.Datoen var god den,men det var ikkje knekkebrøda.

Din stund med chia og havsalt:-)Fekk smake det av kollega på jobb og smaker godt:-)
Med norvegia:-)Og kaffi sjølvsagt
Volsomt som vinden har tatt seg opp ute.
Tilbake til ruskeveret:-)

Ha ein fin mandag:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg