Kunsten å nyte

Kjempegodt.
Ikkje flink å grille og sakner det heller ikkje.
Steike går like fint.
Kjapp,enkel og god sommermat for gamla.
Er i grunnen heilårsmat😀
Overskya ute og har så smått forberedt meg på torden,lyn og store nedbørsmengder.
Er veldig tørt så regn treng vi nok.
Sjølv eg gjerne har godver i ferien.

 

Trimturer er unnagjorde.
Litt kjekt å gå med oslosysta.
Berre som søren at ho og er sprekare enn meg…
Heng no etter som eit slips uansett eg…
Ikkje berre berre…

Burde antagelig gjere litt…
Men først må eg kvile og nyte sofaen…
Kan ikkje slite meg ut

Har jo trimma idag:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg