Fredag❤

Helg❤
Fri og gamla og pengesluket skal på slektsstemne

Nattevakter får og med seg nydeleg soloppgang.Iallefall når nattevakta i heimetjenesta varsler.
Utsikta mi er på hi sida

Vakker morgon og når søvnen truar med sitt nærver er det godt med frisk luft.
I natt er eg ovenpå😁Tolkast som ein vil

Måsen tok morgonstellet.Tidleg oppe

Eg er glad at eg snart kan sove

Så er det å prøve å finne noko ein kan ha på seg i morgon

Ikkje berre berre når alt eg har er forlite😑
Skal ikkje vere enkelt
No er ikkje her anna enn bunnpris☺

Jaja…Har ete på meg kiloa sjølv så lite hjelp i å sukke og stønne
Håper på sol i morgon☺

Pengesluket står no å venter…
Har ikkje slike problem.
Stakkaren får knapt ein vask

Får berre rette meg opp å vere like stolt som måsen

2 kommentarer
    1. Ha en god dag og nyt helgen! du finner sikkert noe å ha på deg…bare rote litt i skapet…hihih. Flotte bilder!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg