Forbaska uver:-)

Vorte lite med søvn inatt…
Vel likar eg meg bra i ruskever men fins grenser sjølv for meg..
Håper alt er bra hos naboen😲

Vart møtt av bøljeblekkplater på tur, i det eg svinga opp til meg sjølv igårkveld..
Lite eg fekk gjordt med dei aleine, men då er det greit å ha ein son som stiller opp kl.23 om kvelden…
Hadde stukke av frå veden..og ja..dei var godt festa..men ikkje nok tydelegvis…Vinden har sterke krefter
Men dei kom på at og har halde i nattas stormar…
Ruskar fortsatt godt ute og regnar frå alle kantar..
Kun tatt meg ein tur i garasjen og henta ved…og har ikkje planar om å bevege meg ut medmindre krise

Trur igrunnen dette er det eg skal fordrive dei nærmaste timane med…

Er nok litt smårydding eg og må gjere, men først må eg komme til hektene❤
Natta sitt rabalder frå naturen tek på..solsnu…
Eg gleder med til våren.
Ser på  v.erkartet.ingen slutt på uveret i sikte

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg