Treg start

Sit fortsatt her eg
Sånn i godstolen med kaffikoppen,og myser utover verda rundt meg
Seint oppe
Kropppen er tung og hovudet dunkar
Sikkert sove forlenge
Er heldigvis søndag og fri,men trur helst eg treng frisk luft
Jaja
Trengde det nok

Kiloa eg møysømmeleg hadde klart å ta av.To….Dei har eg ete på meg att,men god hjelp av sjokolade og snop
Denne viljestyrken min er heller langt på minussida
Får prøve å komme på rett kjøl att
Rett og slett å la vere å ha det i hus

Gjesp
Ikkje noko hyggeleg å lese i avisene heller.
Blir igrunnen berre meir nedstemt
Men,sånn er jo verden rundt oss,og eg kan ikkje altid berre dra ned skylappane og late som det ikkje eksisterer

Men no skal gamlemor pusse tenner og ta på seg uteklær
Dagen må starte
Ha ein fin søndag

4 kommentarer
    1. Riktig god søndag. Kan starte tregt noen ganger de dagene, ja. Et ganske sikkert at fet ville ha vært sånn her også hvis det ikke var for puddelen min som vil ut hver morra, og opptil flere ganger om dagen. Veldig lurt å ha den Barney-bikkja😀 Kjenner meg veldig godt igjen i det med sjokolade også. Jeg tør ikke å ha det i hus, for da blir det fort borte. Og det er min skyld😅

    2. Deilig med en treg start på dagen i helgene 😊 Helgene er dagene jeg lader batteriene og tar meg treningsfri på oppfordring fra fysioterapeuten.

      Benytter anledningen til å sove litt lengre, for jeg merker at kroppen trenger søvn nå som jeg sliter med lav blodprosent og jernlager.

      Jeg ungår å ha sjokolade i hus om hverdagene, og kjøper heller en plate i helgen. Mannen min og jeg prøver å være bevist på å ikke ha snop i huset til hverdags. Har han lyst på en sjokolade på hverdagen så har jeg sagt at han må gjemme sjokoladen lang bort fra meg.

      Ønsker deg en superfin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg