Sovne der ein ikkje skal:-(

Veit ikkje kva det er med meg og soneterapi
Var der igår.
Starta som vanleg.
Låg på benken
Kjende at nålene stakk og gjorde litt ilt.
Let att augene og tankane dei for avgarde og kava seg opp med eit og hitt..
Gamla samla alle kreftene…

Ro deg ned,sa eg til meg sjølv…Slapp av…
Funka nok super,for etter ei stund så hukser eg ikkje meir før eg var ferdig

Sove og snorka på..Skikkeleg pinleg,spør du meg…Du slapper no godt av sa terapeuten….Jau…
Kanskje eg neste gang berre skal la tankane ta overhand og løyse nokre verdensproblem…

Reknar med dei høyrer meg gjennom veggene….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg