Koselig og minnerikt


Koselig bordkort
Kjekk konfirmasjonsgudstjeneste.
Flotte konfirmanter
Hyggeleg dag med konfirmanten,familie og venner.
Oslotanta fekk litt ekstra ventetid på flyplassen på heimturen.
Skodde..
Men flyet kom seg no ned til slutt.
Nydelig mat frå Lavik kro
Superflotte kaker..
Eg er mett og småfrostig.

Fullt opp av kaker..
Eg held meg til pavlova og verdens beste..
Litt må eg begrense meg

Glad og lykkelig for endeleg å få matmora heim.
Regnver skal tilbringast oppå beina til gamlemor.
Sport på tv
Fekk lyst på noko salt å ete..
Når ein først har etedag…
Kunsten å kose seg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg