Vått ,grått og alt går smått

God morgen frå sofakroken
Snufsen og tung i topplokket,men håper det berre er litt forkjølelse

Håper på at eg kan prøve å drive fram litt tiltakslyst iløpet av dagen.Den er nemlig totalt fråverande for tida,
Jau då..Går på jobb.Men det er liksom det eg gjer.
Har ikkje ork eller lyst til nokon verdens ting.
Mulig det kallast vinterdeperasjon..Kan og velje og kalle det latskap.
Gidd ikkje.Må altså prøve å få letta litt på skrotten idag.
Ete gjer eg.Heile tida.Må prøve å snu litt på flisa
Det går jo mot lysare tider om ikkje anna

Er så mykje i politikken eg ikkje forstår fortida.Og det har igrunnen ikkje med kva parti eg stemmer på.
Heilheita gjer at eg stusser.
Alt er kjempedyrt
Straumprisane er megahøge.Kvifor og kven som har skulda ,det er er det ulike meiningar om.Men dyrt er det uansett.Det må gjerast noko med,tenkjer eg. Samtidig held vi på å både regne og blåse vekk.Skal no vere nok både regn og vatn til å prousere strøm i store mengder

Og det møte som no foregår i Oslo,skjønner eg og lite av.Dyrt er det og
Men er nok ikkje alt lille meg skal forstå.
Prøver etter beste evne,men glepp ofte i min logikk

Til og med strikketøyet og sudokuen skaffer meg hovudbry til tider.
Glad eg har fri,for nysinga og snufsinga idag bør nok ikkje delast med så mange,i desse tider

Skikkeleg trasig ver ute,så godt med innesysler.

Vurderer om eg skal begynne på denne,men bør vel først gjere noko som krev litt bevegelse.

Ha ein super mandag

2 kommentarer
    1. Det går trått her for tida også. Jeg er superfornøyd med hver minste ting jeg får gjort i løpet av en dag. Får jeg til litt strikk, litt lesing, litt nyheter på tv, og et par andre mer fornuftige gjøremål er glad😊
      Været har vært fint her noen dager, men ut på tur har jeg ikke kommet meg🙄
      Kos deg med god bok i dag du😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg