Vårstemning,lønnsforhandling og valgløfter

Vi får liksom alt på ein gang .
Nesten så ein av og til syns det held med berre litt
Men vårstemninga mangler ein smule varme.
Er nydeleg ver her hos meg,men ikkje den store varmen.Sånn forkjølelsever igrunnen.
Iskaldt om natta og sola varmer om dagen.
Allergien gjer meg småsnufsete og småtufs på morningen.Går seg nok til:-)

Kven skal vi ha til statsminister er hovudtingen fortida.
Vi kan ikkje ynskje bytte av regjering og fortsatt ha Erna.
Vi må bestemme oss.
Sjølv trur eg Jonas kan gjere ein strålande jobb.Han har jo ikkje fått prøvd seg.Kunnskapane har han
Ikkje for det.Erna er kjempeflink ho.

Lønsforhandlingane er låste og kva som skjer veit vi først i enden av månaden.Storstreik ser ut til å vere det som kjem utav det,så sant ein ikkje finn ei løysing i siste liten

Er ingen som syns streik er kjekt,men må ein så må ein og då er ein klar.

Ser på godmorgen norge og drikk litt kaffi.Har mest lyst å sove litt meir igrunnen:-)

1 kommentar
    1. I grunnen er jeg ikke opptatt i politikken. Bør jeg kanskje gjøre det? Det angår meg også:)
      Jeg tror det går bra likevel uansett hvem som sitter i makten i hvertfall I Norge:)
      Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg