Valde godfølelsen❤️

Viktig å nyte den siste godversdagen,tenkte eg
Så bytta jobbklær med treningstøy.
Klok av gårsdagens litt dryge påkledning,var eg kledd for sol og kald vind på toppen.
Igår hadde eg innlagt avkledningsseanse og håper ingen såg meg.

Akkuratt passe topp for dårleg kondis.
Kjende mestringsfølelsen tok seg opp.

Einingsfjellet.
Ein av dei to yndlingstoppane mine rett over kommunegrensa.
Kort veg har eg og.

Kjøpt nye sko som eg testa.
Litt vide i foten men fantastisk god sole..
Kjøpt på nett.
Sjelden eg gjer det,for har hatt nokre bomkjøp.
Kan bli dyrt i lengda.

Godfølelsen kjendes ned i terne,så rett heim å slå plenen.
Ikkje stor så fort gjordt..
Berre at eg vart skikkeleg svolten, det var vel godt .med pomfritz og karbonader…
No er eg småkvalm og har mista godfølelsen att…Lærer aldri

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg