Tilårskommen,hjulbeit og rund..

Jakob Sande sin kallen og katten kom liksom oppi hovudet mitt der eg sleit meg oppover bakkane..
Berre at eg er kalvbeint..


Godt eg ikkje har pulsklokke..redd at eg hadde satt meg ned å venta på smellen..
Irriterande at eg ikkje får bedre kondis..
Men eg skal ha for forsøket..

Men har eg som mål å komme på Lifjellets sin høgaste topp på 777 så må eg klare 260..skjerpings..

Fantastisk turver..
Overskya,16 grader og blikk stille..og myggen er her…

Måtte nedom Vidsyn..
Arbeid på gang..

Glad i denne turen.Ser ut som eg er dopa.
Får kjempematlyst av frisk luft..
Det er bakdelen.
Men fantastisk helsemessig..
Dvs trakka litt over..håper det går forbi uten dei store problema..
Noko skal ein jo ha:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg