Tid for leik og moro

No må det seiast at tegning ikkje er mi sterke side,men som vanleg så deltek eg jo …
Tegn kvarandre fort ..
De ser kva eg tegner….

Spele og kosedag.
Frå gruble ,jenga med barnebarn med fleire til kunstnerisk utfoldelse..
Ikkje mi sterke side..

Kjekt å ha tid til fellesaktiviteter..

No er helgedagane forbi og barnebarna er reist heim.
Glatte vegar så eg skal halde meg iro.
Bør støvsuge,ser eg.
Ser ut som eg et på golvet.
Har nett hatt meg ein leieaksjon for å finne den råtne mandarina.
Kjende lukta,men fann den tilslutt🎋

Henge på ei maskin,kanskje og rusle ut eintur..
Ha ein super dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg