Tett dansing og intime dater

I slutten av september er planen i følge helseministeren.

Er det så lurt,tenkjer eg.
Men skjønner at det etter kvart er behov for nærkontakt.
One night stand og visstnok.
Her vert det liv.
Igrunnen aldri vore tilhengar av det siste.
Trur eg ville venta litt eg då.
Men meg om det.
Sikkert gammal og snerpete,men smittetala stig.

Sjølv er eg glad vi endeleg har fått litt regn.
Rar ting å måtte sei når ein bur på eit ellers vått vestland.

Flott,men litt småkaldt på morgonstunda.
Prøver å våkne med kaffi og nyheiter på nett.
Snart ny jobbdag.

Ha ein super onsdag

2 kommentarer
    1. Lite regn der jeg er også… Har ikke sett en regndråpe på to måneder. Et skyll fra himmelen hadde absolutt blitt ønsket velkommen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg