Skummelt og trist

Krig i Midtøsten med skremmande følgjer
Skremmer meg med dei aukande tala krigar rundt oss.

Sjølv sit eg trygt i godstolen og et chips mens eg ser på Skal vi danse..
Håper tryggheita varer og stor kontrast til nyheitsbildet.

Kjenner eg er heldig.
Fin dag og kosa meg i godt selskap.
Tanka krefter til ny veke.
Gjer seg med sol sjølv om ein må kle seg godt og bruke panneband.
Ikkje så varmt akkuratt
Men gjer godt med frisk luft.

Vurderer å ta fram hekletøyet..
Har hatt sånn gidd ikkje dag🌻

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg