Sånn er det med den saken

Her ligg eg og krangler med ole lukkøye..
Sove to timar og det syns han visst er nok..

Trøtt,men får ikkje sove..Fekk nydelig bukett frå Fagforbundet…
Nydelig mat på Sognefjord Hotell i Leirvik i Sogn…Sjølv om eg reiste før møte var ferdig var eg heime 22.30..
Fagforbundsmøte
Er nok litt derfor søvnen uteblir
Skal til Førde kl 06..Dette kan bli ein laaaang dag.
Larris skal på Service og eu kontroll.
Eg oppom sjukehuset.
Blir ein dyr dag.Bil er dyrt,men her må ein ha det ..Ingen kollektiv transport..
Sånn er det berre

Får i det minste litt frisk luft mens eg går frå verkstaden til sjukehuset.
Rekk nok ein kaffi og…
Heldigvis meldt opphald..

Ha ein super dag

2 kommentarer
    1. Huff!😨 Det er slitsomt å ikke få sove.😱
      Bil er dyrt og pengene flyr på verksted.
      Håper du har fått en god natts søvn nå.
      Nyt lørdagskvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg