Rekreasjon for kropp og sjel

Nydeleg vinterver.
Sol og snø.
Gamla trengde trim

Så no kjem eg meg både til fuglematen og klesnora uten å vasse til knes.
Litt godt å bruke kroppen.
Burde tatt vekk litt meir rundt husa,men….
Kan ikkje slite meg ut

Gjer godt med litt fysisk aktivitet og frisk luft

Vakkert

Avslutta dagen med å fylle badekaret..
Smellte oppi eit badesalt som lova det eine og det andre..
Smurde på meg ansiktmaske og retteleg slappa av..
Trur eg må velge ein anna sort neste gang..
Lukter litt merkeleg..
Jaja,eg er no aleine.
No er det tv,chips og sjokolade.
Fyr i ovnen og teppe i sofaen.
Det er jo lørdag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg