Rekreasjon for kropp og sjel


Vekk med fartsstripa og eigenpleie hos Ingrid på For deg frisør
Fasaden er viktig veit de
Det indre er meir skjult
Sikkert like godt.

Nyte naturen

Få litt frisk luft

Ser at desverre var det kun håret som fekk eit løft

Godt med fridag.
Helgejobbing for tur.n
Nyheitsbilde er berre trist.

Fått litt mange ting eg har lova?så får ta eit skippartak.
Ikkje alltid eg har lyst å hekle så må gjere det når ånden kjem over meg

Rentene stig

Glad eg ikkje har høge lån

Eg skal kose meg med 71grader nord..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg