På toppen av Lifjellet

Aldri vore på Lifjellet..
Fleire toppar,men tok den eg måtte for å sei det slik.
Veit ikkje heilt kva eg hadde forestillt meg,men utsikta var den eg trudde.
Risnesnipa 777 meter over havet.

stein på stein..
Uten små merke er det håplaust å finne fram.


Det beste ved turen var nykokt kaffi og mat ved varden.
Nyte utsikta med kjekke folk ein er glad i ,og håper og bryr seg om meg❤😀

Har litt for dårleg kondis,men formen idag er fin.
Men no har eg vore der..
Godt kva som er gjordt.
Den siste tituren er heldigvis kort.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg