På jakt etter kondisen

No er veslesysta reist,og her rundt i kommunen er ingen stolpejakt.Aleine med kun kart er eg hjelpelaus.
Redd Røde kors hadde fått nokre leiteoppdrag..
Så no er det 10-tur Hyllestad eg har planer om å fullføre..
Kondis..fins ikkje

Men eg starta i godlage
Akse.

Var vorten ganske så flott sti til dagsturhytta.
Applaus..

Nydelig med dagsturhytta.
Her til var det berre kos,

Berre tanken fekk meg kvalm.ærlig talt..
Nydelig natur,fin sti,vakker utsikt ,.men kos var det langt ifrå.Helseslit
Var utsliten då eg kom opp.
Med tida kan vere eg vil syns slike turer er stas..

Rare greier..
Når ein endeleg når målet og kan nyte utsikt og få i seg næring ,kor humøret snur.
No var alt berre kos.

Om eg nokonsinne finn kondisen..
Sei frå visst de har sett han.

8 kommentarer

Siste innlegg