Ny dag og nye muligheiter

Var godt å kunne sove til eg vakna av meg sjølv idag,kjende eg
Berre ligge sånn og krølle seg saman under dyna og strekke seg forsiktig ut
Nyte morningen

Funne fram kaffikoppen mens eg ser på nyheitene
Det er ikkje kos
Skrekkelege tilstander i Kabul.
Ikkje greit for verken nordmenn eller dei som bur der.
Smitte talet på corona stig att,og her i nærkommunane.
Er vel slik det vert når vi åpner opp.

Fekk forresten premie for 10turen igår.Det er noko alle får
Koseleg

God morgen Norge er tilbake:-)Berre velstand

Skal til frisøren iag:-)Ordne litt på mine små grå.
Syns håret mitt er sjølvlysande no etter sommaren.
Sola får det nesten til å ta fyr:-)
Er regn,så passer med litt inneaktiviteter.Nattevakt:-)

Ha ein fin start på dagen de og.Her skal eg ta verda med ro litt til

4 kommentarer
    1. Det er godt å ta verda med ro 🙂
      Og en god natt`s søvn gjør dagen så mye bedre!
      Ikke lenge før jeg også skal sette meg i frisør-stolen. Det er alltid hyggelig – helt til regningen skal betales hehehe men det er vel verdt det 😀

      Lag deg en fin dag 🙂

    2. Så godt å kunne våkne av seg sjøl. Samfunnet er på god vei tilbake til hverdag, og alt som skjer både hjemme og i verden. Da er det godt å kunne kose seg med en kopp kaffe. Det er forresten flere som burde ha bestilt seg frisørtime :). Nyt dagen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg