No går det meste tregt

Seint oppe,kjem ikkje igang og kjenner meg rett og slett lat
No gjer ikkje veret det noko bedre,ærlig talt
Pøsande regnver er ikkje det som får arbeidslysta mi til å sprudle over.
Sit berre her med kaffikoppen og prøver få så mykje fart i kroppen at eg orkar røyse meg og gå inn til naboen:-)
Då er det gale
Ingolf har det på same måten ,ser det ut til
Var eit volsomt liv til han fekk at.Kikka ut og enda på sofaen:-)

Men,her må eg ta meg sammen.
Godt eg har fridag.
På med vestlandsbunaden og inn til naboen ein tur:-)

Vind og regn skal ikkje stoppe meg:-)

Ha ein fin dag

3 kommentarer
    1. November og regn er slett ingen god kombinasjon.😨 Da blir man både trøtt og lei og det blir jo så mørkt hele dagen.
      Håper besøket hos naboen var koselig tross drittværet.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg