Når lufta går ut av ballongen

Der har du meg idag
Vakna med tett hovud og vond hals
Føler meg sånn elendig

Så no sit eg her med kaffikoppen og håper på eit under:-)
Finns dei har eg høyrt
Tatt ein paracet og håper hovudet klarner litt

Har ikkje stemme, men kan sikkert verte ein lettelse på jobb
Eg tyt.
Fortsatt kraftig vind ute og
Men vakkert
Nyheitene handler om krig i verda og krig i familierelasjonar
Det siste er eg usikker på om vi treng vite noko om
For meg er det ei privatsak som ikkje nødvendigvis må få store overskrifter

Men, nyskjerrige som vi er så er det dette som vi vil lese
Rart dette fenomenet igrunnen
Men sånn er vi

Kjenner at idag skal eg berre ta verda med ro til eg skal på jobb
Slumre litt her i godstolen
Det er trass alt lørdag:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg