Når alt føles trist

Vore ei spesiell veke og helg.
Har mista folk eg kjenner og nokon står meg nær.
Plutseleg er nokon vekke.
Så skjørt er livet.
Ein veit ikkje kor lenge ein er på jorda.
Viktig å ta vare på kvarandre mens vi er her.

Har rusla meg ein tur i naturen.


Tenkjer på dei eg kjenner som no sit med tomrommet og sorga.Vart mange på same tid
Ser på krig og død i Ukraina som ingen ende vil ta..
Minner meg på kor viktig det er å vise kor glad eg er i dei eg har rundt meg.
Kor lite viktig små ueinigheiter er.
Kor meiningslaust det er med krig..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg