Litt husmorgen har eg innimellom:-)

Når hybelkaninene har overtatt bad og gang må sjølv eg ta meg ihop
Utruleg kor mykje eg klarer å samle inne på badet…
Og alt samler støv
kvar gang eg rydder,tenkjer eg at no skal det bli andre boller
Varer desverre ikkje så lenge før intensjonen har kokt vekk i latskapens vold

No er det igrunnen litt mykje på soverommet
Ein plass skal eg jo gjere av alt
Det får vere til ein annan dag.
Men no lukter det no reint om ikkje anna.Støvet har i det minste minska i volum

Godt med ein slik fridag og få gjordt sånn passe i huset dag
Og midt i har eg sett skiskytterstafetter.
Det var kjekt det:-)
Åpna først luka i kallenderen min,men ingen gevinst:-)
Så har fyrt godt i ovnen,Funne fram sjokolade og tenkte eg skulle sjå fotballkamp
Funne fram strikketøyet og skal kose meg i eige og Ingolf sitt selskap:-)

Nydelig ver ute:-)Gjer liksom alt lettare,sjølv om kveldane er lange og mørke

Ha ein strålande 1 desember vidare:-)

1 kommentar
    1. Det er godt når de husmorgenene dukker opp av og til.🤗👍🏻
      Det er så kjekt når man kan sette seg ned og kose seg etterpå.🤩
      Nyt fredagskvelden!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg