Kor er den stien igrunnen?

Kjekt å kunne rusle rundt i nærområdet.
Torer ikkje fjelltur grunna ryggen.

Tar opp skogsvegen i nabobygda.
t



Kvar gang prøver eg å finne stien frå skogsvegen som tek meg litt lenger mot heimen og stien heim.
Ikkje pokker.
Noko gjer eg gale men kvar gang ender det med at eg snur og går den stien nedatt som ender ved der eg gjekk opp.
Neste gang får eg starte i den andre enden..
Lurer på kor eg då havner..
Her er fullt av hjortetrakk og inga merking..
Eg gir ikkje opp.
Tok stien heim.

Koseleg tur og fantastisk rød sol igårkveld.Bilda er hulter til buler .Står i stil med hjernecella som er uta av drift

Vart litt for sliten,så idag fekk eg igjenn for det.
Men,kan ikkje berre ligge på sofaen.
Vert ikkje bra av det heller..
Innedag idag.
Til og med Ingolf syns veret har vore litt for vått

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg