Julestemningen let vente på seg:-)

Men kjenner at eg iallefall syns det er kjekt å ta helg:-)Nyte lørdagsmorningen med kaffikoppen i handa
Stova er så nokonlunde juleklar,berre eg som heng litt etter
Sove som ein stein,og vakna stiv og støl,Det går over og er heilt normalt
Gamlemor må berre ha litt tid

Får besøk av barnebarna idag,så eg gleder meg
Må berre få pakka inn siste pakken.-)Er litt treg av meg
Hadde meg ein pakkeinnpakkingskveld igår.
Litt koselig å sitte slik på golvet med pakker og papir rundt om,og håpe på at ein set rett lapp på:-)

Skikkeleg mørkt ute og klokka nærmar seg ni.
Grått og trist,men skal bli kaldt..Glatte vegar om morningen….Det likar ikkje eg altso
Her er det jobbejul

Er pysete,eg innrømmer det.

Slike pysjmorningar er rett og slett berre gode:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg