Jakta på ny rekord

No har eg skjønnt det
Vi jakter på ny rekord.
Nedbørsrekord
Lenge sidan det har regna så mykje på så kort tid.
Rett og slett imponerande
Slit med søvnen og ligg og høyrer på styrtregnet..
Glad eg ikkje er på telttur🥳

Var ein annan rekord eg heller ikkje vart særleg stolt av då eg las aviser på morningen.
20000 i vassavgift er i landstoppen.
Sjølvkost i kommuner med spredt bebyggelse vert i overkant dyrt for mange.
Ikkje alltid ein fordel å bu i distrikta.

I dag reiser Oslofrøkena mi tilbake til hovudstaden.
Klimaflyktning🥳
Blei lite ver til fjellturer med og uten mammaen på slep.
I det minste så har eg no litt å gjere på i regnveret
Tur til flyplassen.
Blir litt giddalaus i ruskeveret

Krøller meg under teppet og les ferdig boka
Anbefalast

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg