I nattens mulm og mørke

I nattas mulm og mørke er alle katter grå
Kan godt vere
Her er det søvnen som er fråverande
Kjennes ut som eg er fillerista
Men,går seg vel til
Er vel berre kroppen som seier frå at no vil den ha litt fred og ro får eg håpe

Ute bles og regner det så det halve kunne vere nok
Innever
Så idag trur eg altso eg skal halde meg ganske så nær sofaen:-)

Putin ynskjer storkrig med nato les eg på nett
Ikkje noko bombe
Har vel lege i korta
Skummelt syns eg
Verdensbilde har forandra seg og lite vi kan gjere med det følest det som

Påska står for døra,så eg burde vel sikkert funne fram påskepynten og handla litt.
Litt magert i kjøleskapet.
Har prøvd å ete opp det eg har.Bli litt flinkare .
Men,har fortsatt brunost:-)
Jobbepåske:-)
Er ingen påskefjellperson uansett ver og forhald
Dei einaste skia eg hadde gjekk best bakover:-)
Er det vår så er det vår. Vinteren er eg ferdig med
Gledar meg over alt som spirer og gror

Og det sjølv om eg ikkje har fått eit snev av grønne fingra:-)

Håper på at regnet tek seg ein pause så det i det minste er mulig å hente ved:-)Dette bilde er frå igår.Idag er det ikkje nokon stas å gå ut:-)

Ha ein super fredag
Ta vare på kvarandre og følg magefølelsen:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg