Hjerte-lunge redning og observasjonskompetanse

Skal på tretimarskurs klokka tolv…
Hadde kanskje heller burde ha hatt kiropraktortime
Ikkje veit eg korleis eg har lagt inatt,men hovudet mitt er nesten komme ned på venstre skuldra

Musklaturen er stram som ei line,så få bruke litt tid til å prøve løsne den.
Men sove det har eg..Til og med varm på føttene

Småslakk,så slengde innpå ein paracet i håp om at det edrer seg litt

Skal på nattevakt

Ute er det regn,grått og trist så skal slumre på sofaen ei stund til kjenner eg
Er ikkje i form til så mkje anna

Kaffi og God morgen Norge
Småkoselig på morningen.Grått i Oslo og ser eg
Ikkje det at det er noko trøst

Ha ein super onsdag:-)Det er snart helg:-)

3 kommentarer
    1. Uff da…. vond og skeiv nakke det er ikke godt rett og slett…. Da blir man sliten da…. Håper paracet hjelper på litt men som du sier, egentlig skulle du vært hos kiropraktor..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg