Hjelp det er vår

Vakna for meg grytidleg.
Og i dette flotte vårveret så måtte gamla nesten stå opp.

Utsikta til første kaffikoppen var magisk.

Tok meg ein liten fjelltur før sola fekk tak.
Ikkje noko høgt fjell,så ingen fare for at formen skal ta av.
Men var ein flott start på dagen

Nydelig ute no.
Alt vakner til liv
bles litt på toppen.

Vore ute i heile dag.
Fantastisk å kunne gå t tskjorte.
Fregnene storkoser seg i varmen.
Eg er ikkje vand med så mykje frisk luft kjenner eg.
Godt med tre dager fri når dette veret er på plass.

Må nytast.

Trur ikkje eg orker bevege meg ein meter imorra.
Har ilt hist og pist😘utål..

Litt godt å sitte med beina på bordet og ta livet med ro.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg