Godt eg ikkje handlar med aksjar

Er det ikkje det eine,så er det det andre
No er det ikkje alltid like greit å følgje med på kva partneren styrer med.
Det ser vi jo i media.
Er jo positivt at ein stolar på kvarandre sånn i utgangspunktet, tenkjer eg

Er sånn..tillit er bra,og kontroll er bedre…Det er litt slitsomt i det daglege

Greit eg slepp den problemstillinga
Eg har nok med mine problem ,og ikkje pengar til å spekulere i aksjer.
Hadde nok vorte eit tapsprosjekt:-)Manglande info og kunnskap

Men som vi ser så skjer det i alle kretser.
Jaja. Dette får andre enn eg ta meg av

Slakk i både ånd og vilje fortida
Eg og Ingolfen har tatt helg
Eg i godstolen og Ingolfen ved beina mine
Begge har vi ei felles interesse.
Mat
Dvs å ete den:-)
Kjenner det skal verte godt å berre slappe av ei helg
Tanke krefter for å komme sterkare att neste veke

No lurer eg berre på kva det neste nyheitsbilde viser…
Ha ein super fredagskveld

2 kommentarer
    1. Litt slapp i både vilje og ånd for tida jeg også.. Skulle ønske jeg var katt.. Men i helga blir det kos, litt sånn passe lite å gjøre, men noe kos. Det blir bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg