Går kanskje akkuratt?


Er det nok lyseblått?
Gløymer alltid å sjekke meter tråd på desse nøsta..
Håper det går akkuratt.
Må ta opp sluttfellinga på den første,for ser ikkje ut i måneskinn…
Eller dagslys😊
Men mønsteret var enkelt og greit.
Berre eg no får dreisen på tomler og felling..
Idag treng eg vere litt husmor ser eg
Hybelkaninene har overtatt.
Burde hatt litt fleire ordensgen.
Men,har ein plan.
Ute er det skikkeleg vestlandshøst.

Trump har dukka oppatt i media.
Klar for å bli president att han.
Har dei ingen undrr pensjonsalder som kan stille til valg?
Vel er det beundringsverdig ,men kanskje ikkje like lurt med voksne menn langt over pensjonsalder..
Trump er meir enn spesiell..
Men er jo mange som trur på han..

Men sjølv treng eg berre litt arbeidslyst så eg klarer å få unna litt av alt som samler seg opp.

Ha ein super dag.

5 kommentarer
    1. Jeg tror du får nok til fellingen der, ja.🤗
      Flotte votter!🧶
      Lurer også på om det ikke er noen øvre aldersgrense for å kunne bli president altså!😩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg