Fullstendig kaos hos gamla

Prøver pakke ned jula.
Då er det ein oppdager kormykje ein har.
Nissane er trykte ned i plastkassar innkjøpt idag på Europris.
Dei klaga over at det er trangt i kassane..
Nokre slapp.Er for store.
Hatt meg ein sjukehustur så kom litt seint igang.
Pauser må eg ha.
Må planlegge.
Trengde frisk luft så tok meg ein tur.
nydelig
Kjende det gjorde godt heilt ned i storetåa.
Slo av ein prat med ein anna som var på luftetur.

Så no sit eg her.
Kaffipause og datatid.
Eposten må eg og lese innimellom

Huset er bomba og eg må ta meg ihop.
Dette går ikkje.

God fredagskveld.

2 kommentarer
    1. det er slik hvert år,vi elsker å pynte til jul,men det er utrolig kor mye det egentlig er når jula skal ut igjen .I år er det min mann som styrer med det meste da eg bare har en fot til rådighet ,lur som han er tok han noe sist helg og denne helgen tar han resten,slik ble det litt mer overkommelig.Smart å ta pauser og gå seg en tur også,det gjør alltid godt,bedre å ta det rolig og ha det godt enn å stress og bli dårlig av hele greia ,ha en koslig kveld da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg