Fugleskremselet


For ein dag..
Nydelig ver må vite.
Stakk ut i halv sju tida..
De veit…naturens gang..
Problemet var..
Kom heim til tomt hus..
Å gi beskjed er tydeligvis ikkje noko gamla driv med.
Dukka då oppatt omsider.
Hadde til og med kjøpt kattemat..
Du verden.
Nedlessa med innkjøp til påskeharen..
Men korleis var det ho såg ut..
Vel å merke er eg vant til diverse,men her var auge rødt og halve ansiktet såg ut som det var lamma..
Ikkje snakka ho tydelig heller..

Tannlegen sa ho..
Bedøvelse..
Fader veit..
Eg fekk nett slukt maten før ho tok ut dørene.
Eg etter..
Kan ikkje vere åleine i hennar tilstand.

Fekk sjokk eg so har vore ute til no..
Tid for sofa og kos..
Imorra får eg håpe ho held seg heime..
Ingolf

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg